08 ianuarie 2006

Talking about summer

Garderoba metrosexuala a evidentiat de la bun inceput importanta corpului in perceptia environmentala. Marcile vestimentare masculine au preluat acest element, cumulandu-l cu perceptia contemporana a sexualitatatii vazute ca marca de schimb, pentru a putea facilita achizitionarea unor produse care sa expuna individualitatea ca simbol al colectivitatii contemporane.
De aici si pana la a face din metrosexualitate o eticheta a facilitatii mercantile nu a fost decat un pas. Pierzandu-se astfel din vedere faptul ca metrosexualitatea, ca marca sociala, se inscrie intr-un sistem economic care creeaza parastructuri in definirea unei imagini care sa atraga si care sa vanda.
Exercitiul este unul usor: daca acest post ar fi fost ilustrat cu o imagine cuminte, clasica, el nu ar fi atras atentia. Ar fi trecut neobservat, cel putin observandu-se competenta tehnica a aranjarii in pagina. Nu?



Imaginile fac parte din colectia primavara/vara 2006

Niciun comentariu: